vrijdag 15 juni 2012

Het is soms best zoeken...

... maar tot nu toe vind ik nog steeds lieve dingen. ;-)
Maandagavond ging ik lopend op bezoek bij mijn zus die in dezelfde wijk woont. Het regende iets toen ik terugging. Gelukkig had ik mijn lieve, stipjesparaplu bij me. Ben gek op stipjes! 


Dinsdag ging André het tuinschilderij dat hij van mij heeft gekregen vast ophangen aan de muur van de schuur. Ik had het al aan een spijker gehangen, het stond mooi, maar de stormachtige wind van het afgelopen weekend maakte dat het er vanaf viel. Zo lief van André dat hij zijn eigen kado ophangt. ;-)


Woensdag kwam het bericht dat Lorenzo is geslaagd voor het vmbo. Wel verwacht, maar toch altijd een beetje spannend. Ik maakte voor hem dit lieve taartje.


Zo lief van mijn collega, ik mag een jurk van haar lenen voor een bruiloft volgende week.


Vanavond aten we pannenkoeken. Daar hoort melk bij. Deze lieve beker zette ik voor André neer...


Lief zijn voor elkaar!
Daniëlle

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat LIEF allemaal!

Van Harte met het slagen van Lorenzo!!

Wist niet , dat jij in zulke gewaagde jurken liep? Wel lekker luchtig zo'n see trough japon, LOL.

Heel veel liefs voor jullie van ons!

Bram en Sanne

P.S. Taart ziet er supermooi en heerlijk uit hoor.

Fia zei

Allemaal lieve en leuke berichtjes....de jurk is geweldig volgende keer een foto???