vrijdag 22 juni 2012

Al 22 dagen 'iets liefs'

Vorige week zaterdag heb ik in Nieuwegein bij Scrapdelight dit lieve fotolijstje gemaakt. Naar een idee van Janine. 


Op zondag was het eindelijk tijd voor Wessel om met André mee te gaan vissen. Hij wilde dit al heel lang. André vindt dat erg leuk. Ik heb deze foto kunnen maken. Lief toch?


Een close-up van een Gerbera, gewonnen met de postcodeloterij. ;-) 


En verder stond deze week vooral in het teken van taart. Op dinsdagavond begonnen met mixen en bakken van de basis. André hielp mij, vooral met opruimen. Lief van hem.


En woensdagavond hebben we samen de taarten bekleed en versierd.


En dit was dan het resultaat, op donderdag 21 juni 2012 trouwden vrienden van ons. Zij vonden het een lief gebaar dat wij de taart wilden verzorgen en wij hebben het graag gedaan. (al heeft het mij heel wat zenuwen gekost)


Vandaag stuurde André mij deze foto toe. Gemaakt bij de trouwerij, ff tussendoor. Lief stel he? ;-)


Dat was dus foto 22, nog 343 te gaan...

Geen opmerkingen: